مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 13:152018-04-17بين الملل

حقیقت "پرچم دروغین" و ید طولای آمریکا در آغاز جنگ ها


ید طولای آمریکا در اجرای عملیات های "پرچم دروغین" برای آغاز جنگ های خارجی اثباتی بر این ادعاست که مداخله نظامی اخیر آن در سوریه هم با حمله ساختگی شورشیان سوری جرقه خورد تا دولت اسد مقصر شناخته شود و انگشت اتهامات به سوی آن نشانه رود.

- حقیقت "پرچم دروغین" و ید طولای آمریکا در آغاز جنگ ها ید طولای آمریکا در اجرای عملیات های "پرچم دروغین" برای آغاز جنگ های خارجی اثباتی بر این ادعاست که مداخله نظامی اخیر آن در سوریه هم با حمله ساختگی شورشیان سوری جرقه خورد تا دولت اسد مقصر شناخته شود و انگشت اتهامات به سوی آن نشانه رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری راشا تودی در مطلبی گزارش داد، استفاده از واژه "پرچم دروغین" غالبا با ابراز شگفتی و اتهامات تئوری توطئه مواجه می شود اما پرچم دروغین یک حقیقت و واقعیت ژئوپلتیک است و انکار آن در واقع انکار واقعیت است.

راشا تودی می نویسد: "آمریکا اول هفته به همراه انگلیس و فرانسه اهداف دولت سوریه را به تلافی حمله شیمیایی ادعایی که یک هفته پیش از آن در دوما رخ داد، اجرا کرد.

قصه ای که به ما گفته شد ساده است: بشار اسد، رییس جمهوری سوریه یک دیوانه اهریمن است که از گاز سمی علیه شهروندان خودش استفاده می کند تا سرگرم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت "پرچم دروغین" و ید طولای آمریکا در آغاز جنگ ها

حقیقت "پرچم دروغین" و ید طولای آمریکا در آغاز جنگ ها